Välkommen!

Kräftskivan..

Publicerad 2009-08-26 09:35:00 i Vänner har en stor betydelse!

Nästan glömt ort att jag var på kräftskiva i helgen ju.. outfiten för denna dagen såg ut såhär:
 

Inget märkvärdigt men ändå =)

På kräftskivan togs det inte ETT ända kort, hade inte räknat med det heller (jag tar inte fram kameran vid varända tillfälle även om man ibland kan tro de)..

Jag, Malin och Jocke och Melwin förståss åkte hem super tidigt, typ redan vid nio.. kändes inte ritkigt rätt att vara kvar för nån av oss.. men var framförallt Jocke som ville hem så så fick det bli..

Mycket folk var det där, ingen man kände typ.. haha.. men tack för jag var bjuden :D

Åkte med Malin o Jocke o Melwin hem för att hämta min bil hos dom, stannade kvar en liten stund o snackade och Melle ville så gärna visa mig hur duktig han är när han går/springer med sin lära-sig-gå-vagn.. gud vad duktig han var, så då rök kameran fram..



Han är sååå duktig, och så söt när man tar fram kameran, då ställer han sig som på bilden och tittar rakt in i kameran och ler.. gullunge hehe..

Jao de var väl allt för mig just nu.. lär väl uppdatera mer sen ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela