Välkommen!

Lite bilder från kräftskivan..

Publicerad 2009-08-16 12:44:00 i Vänner har en stor betydelse!

Hej hej...

Tänkte släga upp lite bilder från kräftskivan innan jag ska bege mig in mot kalmar och sen jobba hela kvällen..

Vi som var där:
 
 
 

Lekte en tamponglek.. haha.. man skulle ha en tampongrunt midjan...
  
 

Sen skulle man fylla petflaskor med vatten..


Sen ut på gräset för att påbörja leken..
 

Rada upp flaskorna med vatten på en rad framför oss..


Sen skulle man springa o få ner tampongen i vattnet i flaskorna och sedan springa med flaskorna tillbaka till andra sidan igen, detta gick väl sådär.. vi hade först för små tamponger så sen fick vi byta dom och ha lite mindre vatten i flaskorna.. då funkade de lite bättre iaf.. men min tampong åkte ändå ur flaskan hela tiden och var för liten.. men men.. de blev ett par goa skratt iaf =)

Sen har vi lite rökpause också :P Rökare som man tyvärr är.. alla andra har vart duktiga o slutat.. äe jag får väl bli de den dagen jag väntar barn jag också hehe
   

Tyvärr så blev denna bild suddig.. annars hade den vart gimla fin tycker jag =)


Sen var de dax för lite snacks..


Sen äntligen var det dax för kräftorna.. finns de nåt godare? haha mjo de finns det iof men gott är det iaf =) Mumms..





  
  

Avslutar kvällen med en bild på mig.. haha blir ju inte att man blir med på så många kort när de är jag själv som tar kort.. mene aa.. ett blev de iaf (plus egokort (som alltid), men de e inte samma sak) hehe.. Tack för en kräft-kväll vänner..


Mycker mer kort blev det inte tagna, blev typ inga roliga kort.. vet inte varför.. är så ibland när man är med vissa.. blir liksom inte av att man tar kort på allt..  varför vet jag dock inte..

Nu ska jag göra mig klar för att dra mig in till Kalmar tror jag..

Ha en bra dag o kväll alla där ute!




Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela