Välkommen!

Lördags..

Publicerad 2009-08-21 19:36:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tjena..

Då var de dax för lite fler bilder från i Lördags.. Richard var här igår så då fick jag bilderna.. hehe..

Jao som sagt umgicks ju då med Richard typ hela eftermiddagen o kvällen igår.. käkade god mat som jag lagade plus äppelpaj som jag också gjorde.. och så spelade vi förståss och bara umgicks, snackade lite skit och så..

Idag har de inte hänt så mycket, bakat lite.. träffar Richard en liten stund.. varit ute hos mamma en runda också och sen har jag typ bara käkat och tränat nu när jag kom hem.. tränat lite mer än en timme idag så nu får de vara nog för dagen iaf.. känns i benen.. och framförallt i min fot.. aj aj..

Ikväll händer inte ett skit.. bara ta de lugnt, lär somna tidigt.. är så himlans trötter.. men vi får la se.. är bjuden på fest men det orkar jag tyvärr inte.. har ju sån jävla skallavärk hela tiden..

Imon är de kräftskiva som gäller..

Nu har jag nog inget mer att berätta tror jag.. så nu får de räcka, verkar (som jag sagt innan) ändå inte som så många är så intresserade av o läsa.. så nu skriver jag mest för att skriva av mej, struntar lite i vad jag skriver..
what ever liksom.. ha en bra kväll alla, eller iaf ni som pallar läsa..

Bilderna nu då..

Haha lite koncentrerad man är när man spelar eller ;P


    

En lite glad Therese =)
 


De var allt för mig..


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela