Välkommen!

Melwin..

Publicerad 2009-08-21 06:23:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

God morgon..

Hann inte / orkade inte uppdatera mer igår.. men ni får klara er ändå ;) Hade inte ritkigt tid..

Tänkte bara slänga upp bilderna från när jag var barnvakt lite snabbt..

Fan uppe med tuppen idag fast jag är ledig.. vart vaken sen kvart i sex.. *hopplöst*

Söta Melle.. så underbart go =)


Glad var han nästan hela tiden, fast att han  var rejält övertrött.. han blev lite gnällig en gång men bara att ta fram kameran då blev han glad igen ;)
 Jag kommer vara tant Therese med Kameran för honom när han blir större :P haha


Såhär glad är jag när jag är barnvakt :P


Underbara pojk..


Fotbollsmålvakten :P De ska börjas i tid.. hehe.. diggar detta kort..


Sedan så satt vi o bara mös.. det finns ju inge bättre :) Man får passa på när dom vill.. när som är i denna ålder :D


Det var alla bilder som jag tänkte ladda upp, togs fler men vill inte lägga ut alla.. idag vet jag inte ännu vad som händer.. får se.. är bjuden på fest men pallar inte gå tyvärr.. har jätte ont idag igen :( Undrar varför jag vart såhär dålig senaste tiden.. hmm..

Ska iaf träna en massa idag, då de inte blev någon träning igår.. förutom att jag visade Richard lite, men var ju ingen träning på så sätt..

Återkommer senare med bilder som jag fick av Richard igår.. plus lite uppdatering om gårdagen..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela