Välkommen!

Nervös..

Publicerad 2009-08-31 22:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Då var man hemma igen.. eller kom hem vid åtta ungefär.. har varit hos farmor näst intill hela dagen..

Nu sitter jag här.. är nervös som ett svin för telefonen kan ringa när som helst.. varit nervös en timme nu.. hehe.. jag är ju som jag är ;) Inte för att dom ska ringa om farmor, så ni tror de.. men nåt annat :P hehe

Det händer så mycket nu så jag hinner knappt med i svängarna.. men men tiden hinner väl ifatt en nån gång.. imon blir de att pyssla lite här hemma.. eftersom jag får besök på onsdag.. sen blir de nog farmor en stund också och sen ska jag till min stora skräck.. tandläkaren :( Har såå ont i magen för det.. usch så hemskt.. men de ska jag nog fixa det också, eller vad tror ni? :D

Nee nu ska jag sluta här o spela nåt spel på nätet så jag slipper vara nervös.. kanske uppdaterar mer sen.. ha en fortsatt bra kväll

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela