Välkommen!

Oliver..

Publicerad 2009-08-19 11:03:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jaha då var det dax att uppdatera med ytterliggare lite bilder..

I Måndags så var jag och mamma i Kalmar, där mötte vi upp Angelica och underbara Oliver på ikea.. så vi käkade lite lunch och satt o pratade och gosade med Oliver, sen gick vi runt och tittade innan de var dax att möte upp pappa och handla lite sen åka hem..

Här kommer lite bilder..

Han har blivit så himla stor den lilla pojken.. tittar man på honom så kan ma tro han är äldre än vad han är..

Oliver och min mamma och lite av Olivers mamma...


  

Söta Oliver =)
  

Jag och Oliver.. ler.. ser förjävlig ut på vissa kort gör jag, men hade så fruktansvärt ont i huvuvdet..


 

Sötisen i vagnen :)
 

Det var allt för den dagen.. nu kommer de inte fler kort.. om de inte bli nya tagna idag eller så.. och imon får jag nog korten av Richard.. sen är jag ifatt i min blogg med mitt liv ;)

Nu ska jag se klart våra bästa år.. sen fortsätta här hemma sen ska jag iväg o vara barnvakt sen handla och de.. fullt upp idag.. men har iaf kommit en bit på vägen nu..

Puss o Kram




Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela