Välkommen!

Ont i magen =(

Publicerad 2009-08-04 09:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God morgon..

Usch ja idag har jag ont i magen, vaknade lite i panik och kom på att jag ska till tandläkaren idag.. så nu har jag svin ont i magen för det.. har ju sån tandläkarskräck.. ska till och med vara så töntig så att mamma ska hänga med.. aja vi får väl se hur det går.. ska laga idag =( Usch..

Sov förvånandsvärt bra inatt.. kanske för att jag inte la mig super tidigt och för att jag verkligen var trött, har sovit typ hela natten tills nu halv tio. helt otroligt, fantastiskt ler.. bara vaknat vad jag minns tre gånger :) Härlig härligt.. ändå känner jag mig skit trötter..

Aha annars händer de inte mkt som jag kan skriva.. Kanske kommer Erik ner o hälsar på snart? ;) hahaha eller? :P Äe vi får se..

Nee nu ska jag ta o uppdatera min sjukhusblogg.. har ju helt glömt bort den.. eller egentligen inte men har inte haft så mycet o skriva i den.. förutom sist jag lg inne missade jag nog skriva men det är ju länge sen nu så får hoppa över det..  men först har jag lite annat att fixa med.. så återkommer när den är uppdaterad  =)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela