Välkommen!

Richard..

Publicerad 2009-08-18 15:52:00 i Vänner har en stor betydelse!

Tjenixen...

Då var de dax för ytterliggare lite bilder och så.. Börjar med Fredagens..

När Erik tyvärr hade åkt hem så åkte jag ut till "landet" för att hälsa på Richard.. vi tog bilen och körde till ett super mysigt ställe där vi varit en gång innan.. vid ett mysigt vatten fall.. sätt där på en "klippa/berg/sten" vad man nu ska kalla det.. väldigt härlgt.. härligt väder var det också.. jao så vi satt där o snackade tills det blev tid för mig o åka hem då jag började frysa och var trött.. skulle upp och jobba dagen efter.. här kommer lite bilder iaf..

Utsikt över vattnet:


  


Vattenfallet:


   

Richard:


Mitt Liv... skratt.. plus kameran då va ;)


Här satt vi och hade det allmänt härligt:



Sen fick jag till två så jädrans fina kort när vi skulle åka hem.. jag e riiktigt nöjd med dom :)




Det var allt för den dagen.. Tack Richard för en underbar kväll :)

Mer uppdatering kommer nog ikväll.. nu ska jag köra och handla innan jag ska köra och möta upp pappa på Jysk..



Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela