Välkommen!

Skrämd..

Publicerad 2009-08-30 10:01:00 i Vänner har en stor betydelse!

God morgon.. eller god förmiddag kanske ;)

Haha yepp idag på morronen vid halv sex blev jag verkligen skrämt, då nån kommer in i mitt sovrum och jag vaknar till o bara hoppade till, shit vad rädd jag blev alltså..

Aha igår vart de lugnt, eller lugnt och lugnt, jag var lugn iaf.. var hos faster med alla pappas syskon och barn (vissa av oss iaf).. det var så trevligt så, vi åt massa plock mat typ.. jätte gott.. sen hade jag gjort chokladmuffins och grädde som vi hade till "kaffet".. satt mest o snackade lite och så.. blev mycket prat om farmor såklart, men det var rätt så skönt ändå :) sen var det dax för mig att åka hem..

Väl hemma så skulle Nick komma hit och se film, han kom hit.. men någon film blev de då inte :P Får ta det nån annan dag.. jag är förvånad över hur lätt vi pratade med varandra.. om allt möjligt, mest förhållande, killar, tjejer, Barn, krav på partner, jobb osv.. vi har ju inte träffats på flera år så de fanns lite att prata om.. sen la vi oss i varsen ände av soffan o pratade men eftersom Nick var astrött så somnade han.. så jag försökte väcka honom utan resultat.. gick och hämtade en tidning och satt och läste.. försökte väcka.. nej då.. hämtade o tog mina natt-tabeltter.. försökte väcka men gick inte då heller.. sen var jag själv så trött så jag sket i det.. han fick helt enkelt ligga på soffan och sova.. så jag skrev två lappar till honom.. en satte jag på hans skor och en på vardagsrummsbordet (gjorde två ifall han skulle missa en, haha man får ju inte vara dum) där det stod att han skulle komma in och väcka mig innan han gick hem när han vaknade.. och det gjorde han ju, var alltså han som skrämde ihjäl mig på morronen.. skratt

Jag är svin trött idag, känner mig helt jävla slut.. blir kalas idag, sen farmor och sen bara vila vila och vila..

Bilder från igår kommer om en stund, ska snart ta och lägga in dom på datorn..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela