Välkommen!

Takida...

Publicerad 2009-08-19 08:15:00 i Vänner har en stor betydelse!

Dax igen för att uppdatera med ytterliggare lite bilder..

Egentligen väldigt gamla bilder från när vi var utanför Takida och lyssnade =)
Orkar inte skriva så mycket om det utan här får ni lite bilder iaf..

I bilen på vägen dit.. söta Mel satt så fint i sin barnstol så.. :)
 

Framme så låg Mel och skulle sova.. men han är inte precis nån sova kille så han höll sig vaken..
 
 


Folket...
 

Malin och jag satt lite för oss själva och spelade Öl-spelet hehe.. vi hade iaf skoj =)


Jocke var med han också :)


Lilla Jonna fick vara med på nån bild hon också.. hihi.. sötungen =)
 

Malin och jag hade kul och muppade oss.. haha.. ursäkta korten men ibland ska man muppa sig ordentligt ;)


 

Muppade mig och tog egokort gjorde jag också.. haha nåt var man ju tvungen och roa sig med..


  

Sen blev det två bilder på underbara Melwin och mig också :D



Sen åkte vi tillbaka till campingen, där vi fortsatte i Caroline o Thomas förtält, snackade lite och käkade fruktsallad som jag hade gjort till oss alla.. mumms..

  

Jag sov över hos Malin o Jocke i deras stuga som dom hade yrt över denna helgen..


Det var allt från Öland... bättre sent än aldrig :P


Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela