Välkommen!

Trött..

Publicerad 2009-08-01 05:50:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God Morgon mina kära läsare..

Klockan är bara tio i sex på morronen och här sitter jag en lördags-morgon, ska iväg och jobba idag.. hehe.. är rätt så trött och sliten känns det som.. men det får ju gå.. jobbar till ett som vanligt..

Efter jobb så blir det bara hem och göra sig iordning lite för att sen åka ut till mamma och pappa, eftersom Gudmor Nina med familj kommer.. ska bli jätte trevligt :) Så det är väl där jag lär tillbringa min kväll ikväll..

Är redan färdig, ska nog börja med att inte gå upp så himla tidigt när jag ska jobba.. orkar ju liksom inte göra mig iordning innan jobb längre.. vilket man kanske borde göra.. men näe idag orkar jag verkligen inte.. plus att det då blir jobbigare att göra sig iordning när man kommer hem... aja tjöt tjöt..

Nu ska jag se om de finns nåt o göra innan jag ska bege mig.. ha en trevlig Lördag alla :)

KramKram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela