Välkommen!

Vart ska man börja?

Publicerad 2009-08-15 23:16:00 i Familjen betyder allt!

Tjena Tjena... Nu var det länge sen man skrev här..

Vart ska man börja tro? Hmm.. har haft besök här nästan en hel vecka.. av vem? Joo tro de eller ej.. Erik.. vi har haft det helt underbart roligt typ.. men mer om de får jag uppdatera nån annan dag..

Sen har det ju vart begravning för Agnes och det har jag inte heller hunnit skriva om.. men det var en väldigt fin begravning, men den var jobbig.. ritkigt jobbig, trodde inte de skulle vara så pass jobbigt som det var... lipade nästan innan jag ens kom fram till kyrkan.. det säger väl allt typ.. usch..

Men som sagt begravningen var fin och det var samtidigt skönt att säga hej då till henne.. det prästen sa var så otroligt fint och det som fastnade i mitt hjärta var att dom tog upp om hemtjänsten.. att hon var väldigt omtyckt os.v. och det stämmer verkligen.. (jag hade hand om Agnes när hon bodde hemma eftersom hon bodde i området jag jobbar i, i hemtjänsten) Det fastnade verkligen i mitt hjärta.. och allt dom sa, det var så passande och bra, man nästan fick ett leende ibland :)

 



Efter begravningen så gick vi till en super mysig resturang i närheten, som jag inte ens viste att den fanns..


Vi fick super god och fin mat och sen kaffe och kaka på det.. så de var trevligt.. träffa lite släktingar som man annars inte träffar så ofta..


Det var nog det jag hade att säga.. ska försöka uppdatera mer imon.. ligger ju lite efter i min blogg nu :P
Aja ieftermiddags/kväll har jag iaf vart hos Richards föräldrar, Richard har varit så himla snäll och hjälpt mig att tvätta min bil.. TACK vännen.. och sen har vi spelat massa wii.. eller mest jag .. haha underbart roligt spel hade han köpt.. kommer bilder från det nån annan gång ... tror jag :P De spelet vi spelade önskar jag mig när jag FYLLER ÅR.. för nu är de inte så länge kvar tills dess hihi..

Jobbat har jag gjort idag också :P De får man ju inte missa.. haha..

Aja ha en fortsatt bra kväll/natt.. Kramis

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela