Välkommen!

Årets julklappar..

Publicerad 2009-12-31 12:48:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Jag fick väldigt fina klappar iår :) Tack snälla ni för allt fint..

 

Spel som verkar roliga :) Dock inte spelat dom ännu..

 

Förstoring på vårt familjefoto :) Älskar min familj!


"födral" till plastfolie fick jag av Jenny.. Tack


Pressentkort av mamma o pappa :)


Sjal av mor o far ;)


Mario Wii spel.. av föräldrarna och brossan :D Tack .. det är ritkigt skoj =)


Beckham parafym från Tessie ;)


Film :) Ska vara jätte bra?


Flickan som lekte med elden fick jag av mamma och pappa.. köpte mig även män som hatar kvinnor..


Sen så fick jag pengar till en NY DATOR av mamma och pappa :D Fick även pengar så jag kan betala min dyra tandläkar-räkning av dom.. sen fick jag pengar av mormor o morfar också.. TUSEN TACK.. betyder oerhört mycket för mig, ni är BÄST!

Sen firade vi jul med David också och då så fick jag två ljuslyktor som man hänger i fönstret från honom.. Tack David.. och sen spelade vi julklappspelet med.. då "vann" jag en jätte fin ljuslyckta som min bror hade köpt :)

Sen har jag ju fått en fin julklapp till kan man ju nästan säga.. nämligen fått träffa en kille som betyder mycket för mig och som jag tycker om! .. så underbart..
 

Tack för en trevlig jul...

Nu har nit fått se mina klappar, vad har ni fått för klappar iår? :D

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela