Välkommen!

Dålig..

Publicerad 2009-12-28 12:06:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

.. På att uppdatera är jag, men de finns faktiskt dom som e värre ;) hehe.. men jag får väl skärpa mig, kanske blir roligare igen när jag får min nya dator.. förhoppningsvis så kommer den i morgon :D Weeii

Händer så mycket inom mig nu så de e nästa svårt att avgöra vad det är som händer, men jag är lycklig, det skrämmer mig samtidigt så känner jag sånt lugnt så de e galet, bara en jädrans massa fjärilar som flaxar runt i min "lilla" mage :D

Ska snart ta och bege mig in mot Kalmar, beöver fixa lite saker innan man ska på o börja jobba.. men allt e ju kul nu så de blir nog kul de också ;) hehe.. jag leer mest hela tiden.. och fnittrar, men de är med i en viss persons närvaro eller när man hör... jao.. haha.. nu blev de lite flumm..

Vad händer nyår? :O Jag ska jobba till tio.. men vad händer efter det? :O Jag har fasen inte den blekaste aning, dåligt planeratav mig i år.. jag har liksom inte tänkt på det.. så får väl se.. fick chansen att åka upp mot sthlms trakterna men man fick ju avstå eftersom man jobbar.. synd..


Nehe göra sig redo för jobb som sagt sen dra mig in mot Stora Staden :P hahaha..

Hoppas ni får en bra dag.. de hoppas jag att jag får iaf.. men vi får la se..

Puss o Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela