Välkommen!

En livlig dag...

Publicerad 2009-12-01 23:15:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Gokväll.. tänkte skriva ett inlägg om dagen nu innan sängen väntar på mig :)

 


Vaknade och skulle börja tvätta vid sju, orkade dock inte detta så sket i det och somnade om till åtta istället.. upp och fixa lite med de vanliga, bädda sängen, tömma Tessies låda, göra mig iordning och aa det vanliga ni vet :)

Sen bar de av till stan för att köpa mig en klänning och några tights.. sen hem och fixa de sista här hemma, dammsuga igen och diska..

Sen var klockan så mycket så att Malin och Melwin kom.. bara några sekunder senare så kom Angelica och Oliver.. sen kom även min kära mamma <3

Blivit en massa bus, stim, fika och pressentöppningar idag.. låt bilderna tala :)


Lilla Oliver.. som inte är så liten längre.. 10 månader nästa vecka, fast man kan tro han är äldre :)



Att leka tittut vid mitt köksbord var väldigt kul :) Såg så himla roligt ut men fick inge bra bild på det tyvärr..


Charmtrollet :) Så underbart söt på denna bild..


Oliver fick såklart lite paket av mig också :) Glad blev han.. tror jag hehe.. han gosade iaf med nallen och så.. hans mamma tycker dock jag skämmer bort honom.. men men thats me liksom ;) Han fick iaf en nalle som det står Oliver på och en tavla där det också står Oliver :)
  


Mitt julpynt och mina ljus var väldigt roligt att leka med tyckte dom små barnen :)




Min julegris var också lite rolig.. och sen satte Oliver den och så kröp han fram och pussade den på trynet.. två gånger gjorde han detta fast jag fick tyvärr inte med det på kort..


Melwin fick också lite Paket :)
 

Detta fick lilla Melwin av mig idag.. en "boll" och ett bordsunderlägg :) 
Hade ju glömt att jag köpt det till honom så han fick lite extra.. så blir de när man är gammal o glömsk ;)




Båda två bara skuuuuulle ha min mammas dricka :) Så söta..


Mamma och Oliver :)


Haha Melwin bara älskar att ta i såna bollar som han fick av mig idag, jag tycker själv dom är rätt mysiga att ta i.. men Oliver däremot, han rös hela han så fort bollen nuddade vid honom.. såg jätte roligt ut.. när den kom för nära så tog han tag i den med pekfinger och tumme bara och la den längre bort haha.. såå söt var han.. helt förskräckt av en lite boll :P


Leka med skorna var ju väldigt poppis.. är dom inte underbart söta? :)



Så ni ser själva, fullt ös.. sen när dom hade åkt hem så åkte mamma och jag till faster där även pappa var och så käkade vi god middag och pratade lite o så.. sen har jag bara vart hemma o tagit de rätt så lugnt, ska ta o dra mig mot sängen nu.. men först ska jag ringa ett samtal..

Hur har er dag sett ut kära läsare?

Kram Kram Natti


 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela