Välkommen!

Erkänner..

Publicerad 2009-12-13 13:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej...

 


Erkänner att jag e sjukt dålig på att uppdatera nu för tiden, men det ska bli bättre... ska försöka få tillbaka gnistan :)

 


Men just nu tänker jag bara skriva lite snabbt... håller på att kolla på idol-finalen.. friska upp minnet för i fredags, då var man inte precis insatt i programmet hehe.. men de tar vi sen ;) Rätt vann ju iaf.. även om jag fortfarande ville se Towe i final..

 


Haha när vi körde hem från Ullared.. så kom vi till en rondell med denna ängel i.. så vi var tvugna att köra ett extra varv och sen stanna mitt i rondellen och ta kort.. haha.. tyvärr var det de ända kort som togs under resan... är den inte snygg? hahah.. tre lr fyra såna stod det...



Hört att folk vill se vad jag köpte på ullared, men orkar verkligen inte ta kort på allt.. men en sammanställnade bild tog jag när jag kom hem och packade upp.. ser inte lika mycket ut på bilden som de gjorde i verkligheten.. men ändå...



Ska ta och uppdatera om helgen lite senare.. den har varit underbar.. men de får ni vänta med ;)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela