Välkommen!

Fira mig... tre månader i efterkott :)

Publicerad 2009-12-20 11:03:00 i Vänner har en stor betydelse!

Det var precis vad vi gjorde härromdagen, i Torsdags.. :) Har inte hunnit/ orkat uppdatera om det bara.. så tänke slänga in lite bilder, blev knappt inga tagna.. som vanligt haha.. men några iaf..

Det var iaf en trevlig kväll, det var Jag (såklart) Malin, Melwin, Madde, Oliver, Caroline, Jonna och Lucas.. jag bjöd på tacos som var uppskattat både av oss "vuxna" och barnen (dom som äter sånt än så länge) hihi...




Jonna den lilla bus sötisen :)


Medans vi åt så lekte lilla Oliver och Melwin :)


Sen satt vi mest och snackade och umgick lite och så.. dom gick hem någerlunda tidigt för barnen mådde inte så bra då ALLA hade fått sista influensasprutan.. så iaf två av dom fick feber.. så jag hann inte ens ta fram snackset o allt som jag skulle bjuda på.. haha

Malin och Melwin stannade dock kvar och tittade på Bonde Söker Fru sen gick dom också...



Men det var iaf trevligt att ni som kom, kom och firade mig.. tre månader i efterskott, men bättre sent än aldrig ;) Jag hade iaf trevligt och vill tacka ännu en gång för en trevlig kväll med gott sällskap... 
 
Fina pressenter fick jag också.. Tack snälla ni!


Av Malin och hennes familj så fick jag pressntkort på Ikea, alltid uppskattat.. ni vet väl hur mkt jag springer på ikea? ;)


Av Maddes familj och Carolines Familj så fick jag femte säsongen av Vänner :) Underbart.. jag har blivit helt såld i den serien ;)

Fick även denna fina blomma av dom familjerna..


Och sen av Oliver så fick jag ju som sagt den fina tavlan han har målat till mig som jag redan visat er :)


Sen kan jag väl bjuda på lite ego bilder på mig själv som jag fulade mig och tog innan folket kom, alla var ju sena så helt plötsligt fick jag lite tid över.. och vad gör man inte då? Joo man tar kort ;)

 

Kvällens outfit :)


Det var allt för mig, för nu.. nu ska jag lägga mig ner i soffan o se lite vänner ;) Ta de lugnt en stund innan man ska börja göra sig redo för jobbet...

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela