Välkommen!

Fullt upp..

Publicerad 2009-12-17 11:05:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

God förmiddag :)


Jao idag är de fullt upp, just nu ser jag lite halvt på våra bästa år.. förbereder lite inför maten som jag ska bjuda på ikväll.. och njuter av att titta ut genom fönstret och se hur snön bara faller mer och mer :) Underbart.. tvättar håller jag på att göra också :) Hehe..

Sen blir det städ av lägenheten och ta bilder till er så ni får se hur resten av min lya ser ut :) Ler

Såhär såg de ut igår när jag körde till mamma.. och mycket MER snö har det kommit nu.. kan man bli annat än lycklig? ;) Det är ju sååå vackert...


Nee nu måste jag gå o kolla maten och koncentrera mig lite i tvn ;) Slappna av nu innan de är dax att sätta igång me allt ;)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela