Välkommen!

Jul-godis med Emma..

Publicerad 2009-12-16 11:27:00 i Mat / Dryck / Deserter / Snacks

Hej hej...

 


Jao igår var ju Emma här och bakade julgodis med mig :) Mycket trevligt, vi har rätt skoj tillsammans du tjejen :) Ler.. blev tre sorter bakade iaf och mycket skratt och snack :P


Knäck bakade vi, som tyvärr lev misslyckade.. hur gör man för att lyckas med knäck? Det är ju så förbannat gott..



Sen så gjorde vi Rocky Road, sjukt gott :) Ska göra mer idag tänkte jag.. så de räcker hela julhelgen till släkten och så...


Och sist gjorde i chokladkolor :) Mumms.. får se om jag gör en omgång till med dom också.. får se vad jag orkar..


Efter vi bakat så kom Suwe och hämtade oss så vi var ute o åkte o lekte lite i snön hihi.. sen körde vi och lämnade Emma ... Sen umgicks jag med Suwe.. såg lite film och så..

Nu har jag precis kollat klart på våra bästa år, nu står ingridienserna ute i köket och väntar på att få bli lite mer julgodis ;)

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela