Välkommen!

Jul-Godis..

Publicerad 2009-12-15 15:49:00 i Mat / Dryck / Deserter / Snacks

Det snöar ute :D Helt underbart.. vitt överallt.. kan de blir bättre? Har snöat typ hela dagen.. myyys..  im soo happy.. för det iaf.. :) För nåt annat har man tyvärr inte att vara glad över.. är bara allmänt förvirrad känns det som..


Börjat med lite av mitt vanliga Jul-Godis.. Har gjort klart (iaf för idag) min vita choklad med polkagris.. mumms :)



Har precis gjort ljus choklad med mandel också så dom står i kylen och ska bli kalla innan dom ska läggas upp :)


Ikväll kommer Emma hit också så ska vi göra knäck och kola och lite så :) Ska bli trevligt..


Annars har de inte hänt mkt idag.. har tvättat lite grann iaf.. ska väl snart ta o se om jag ska få i mig lite mat innan Emma kommer, jag har fan börjat slarva som attans, inte bra.. men men.. e ju så tråkigt att äta.. och jag har ingen vidare matlust faktiskt.. tur vännerna kommer hit på torsdag och firar mig, så jag får lite sällskap o äta ;P


Får se om de kommer mer besök ikväll, det återstår och se..


Nu ska jag kolla lite på nätet och sen vänta på att Emma ska bli klar hos frissan..


Take care gott folk så hörs vi!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela