Välkommen!

Jul-stök..

Publicerad 2009-12-16 18:44:00 i Mat / Dryck / Deserter / Snacks

Hej hej.. god kväll kära läsare :)

 


Idag har de vart fullt upp.. bakat lite mer jul-godis o grejjat o donat.. vart o handlat inför morgondagen och varit en runda hos mamma.. hängt upp nya julgardiner i vardagsrummet har jag gjort de också.. lite bilder från dagen ska ni få...

 


Gjorde chokladfigurer med polkagris :)



Choklad rispuffar med mörk choklad på..


Choklad rispuffar...


Sen så bakade jag lite pepparkakor också :) Igen.. hehe


Och till middag åt jag Kyckling, ris och currysås... mumma vad gott det var :) Ler..


Och eftersom många vill se min inredning och mitt julpynt så kommer jag nu ta ett rum i taget.. så ikväll kommer ni får mitt vardagsrum.. då får ni även se dom nya gardinerna som jag har hängt upp :) Så håll utkik :D

Nu ska jag gå o fixa lite igen.. diska o så.. blir mkt disk när man gör jul-godis ;P

Ni missar väl inte bonde söker fru ikväll kl åtta? Är ju både idag, imon och på fredag... får INTE missas :)

Puss och Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela