Välkommen!

Köket..

Publicerad 2009-12-31 09:46:00 i Lägenheten i Nybro!

Nu har ni snart fått se hela min lilla lya... bara köket kvar och det ska ni få se.. nu.. :)








Sådär ja nu har ni fått se hela min lägenhet.. så.. vad tycker ni då? :) Ler..

Nu är de snart dax att börja fixa lite, göra mig lite redo för att åka och jobba ikväll.. kul o jobba nyårsaftons kväll, men det får som sagt gå det också :) Hihi.. så ska snart börja kolla lite vad jag ska ha på mig, är ju trotts allt nyår så lite fin kanske man får försöka göra sig...

Melwin verkade bli glad för sin julklapp igår.. bilder kommer lite senare.. har rätt mycket bilder som ska in på bloggen, så var berädda på det nu ;) Hihi..

Nee nu ska jag göra mig iordning så kanske jag hinner ut till mor o far en snabbis innan jobb med..

Hörs senare!
Kram Tess som är så kär så hon vet knappt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela