Välkommen!

Melwins 1-års kalas

Publicerad 2009-12-01 20:35:00 i Barn i min närhet som betyder mycket för mig!

Gokväll.. Tänkte uppdatera lite snabbt om gårdagen, blir nog mest bilder dock..


Dagen började med att jag mötte upp Caroline och barnen på stan för att gå och köpa pressent till Melwin.. sen åkte vi hem till mig och gjorde lite käk och käkade och så.. sen bar det av till Melwins 1-års kalas, som i övrigt var mycket trevligt :)

Tack för jag fick komma och fira din födelsedag Melwin :)


Födelsedagsbarnet... mitt lilla gullebarn...



God och fin tårta bjöd Melwin på :) Tack tack...


Melwin ville inte precis vara still hos mig.. han ville ju ner och leka med alla dom andra barnen såklart :)



Inte bara Melwin som ville öppna paket, så dom hjälptes åt lite alla barnen typ..
men Melwin var ritkigt duktig på att öppna :)
  

 


Jonna och Lucas hade varit och klippt sig så dom var så snygga i håret så :)
o Lilla söta Oliver i bakgrunden..



Alla dom söta barnen :) Underbara...
Här håller Lucas i Melwins ena paket som han fick av oss.. en bil med en gubbe i så trycker man ner huvudet så åker blen iväg typ.. aa ni fattar nog :P


Charmiga Oliver :)


Och så fick Melwin även ett "trä-byggar-tåg" av oss.. detta uppskattades ordentligt :)
Så det kan jag rekomendera er att köpa till era barn eller som en pressent :)



Det var allt från Kalaset.. tack för ett trevligt kalas Melwin
(och hans föräldrar såklart)

Och Tack Caroline och barnen för ett trevigt besök hos mig..


Kraaam

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela