Välkommen!

Mobilen..

Publicerad 2009-12-17 21:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tömde mobilen på bilder idag.. så hittade lite kort som jag tänkte dela med mig av :)


Min älskade bror som är den bästa bror man kan ha :) Älskar dej!
Snart kommer han hem igen då de är jul och vi ska ha massa mys med familjen...


Jag nere i skåne hos moster med familj :)


En mupp Tess ;)


Otroligt charmiga Oliver  :)


Jag gör det jag älskar att göra.. kör bil :P

Kusinen Bruno..


Oliver och min mamma när vi är o hälsar på henne på sjukhuset.. så charmig unge :)


Little me ..


Sötaste Bruno


En gråtandes Therese :O Hmm


Jag och goaste Melwin :)



Mupp Tess ;)


De var allt för mig, uppdaterar om dagen idag imorgon istället..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela