Välkommen!

Ny Dator!

Publicerad 2009-12-25 21:28:00 i Familjen betyder allt!

Då har man precis beställt en ny dator :D Är jag lycklig eller? Tack snälla mamma och pappa för den möjligheten :)

 


Idag har jag o bror vart i Kalmar o kollat datorer, köpte en men blev lite smått lurade (försäljaren visste nog inte vad han pratade om) så den datorn ska jag in och lämna tillbaka.. Efter Kalmar så åkte vi till mamma och pappa.. varit här hela dagen sen, är fortfarande här..

 


Bruno och Anna har varit på besök.. jätte trevligt.. sen kom pappa och Farbror Fredrik hem så vi åt middag o har bara haft det allmänt jätte trevligt.. David har kommit idag också.. najs...

 


Imon kommer hela släkten hit och fikar och har trevligt på kvällen :) Ska bli härligt de med.. julen är ju bara för mysig :) Sen söndag så ska jag lämna bror vid bussen i kalmar och sen ska jag till Söto... lääängtar

Ha en fortsatt bra kväll..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela