Välkommen!

Omformaterat datorn...

Publicerad 2009-12-10 14:33:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tjolahopp..

 


Japp nu har pappa fixat min dator, men ändå är de nån spärr så den funkar inte som den ska.. får se om min kära bror kan kolla på de när han kommer hem till jul kanske?.. sparade allt på datorn, men bloggadresser glömde jag spara.. så ni som inte ligger på mina länkar får gärna skriva era bloggadresser till mig så jag kan börja läsa igen.. och ELIN.. ditt lösenord vill jag ha :)

 


Annars händer de inte mycket, eller händer en del.. mene aa.. haha.. längtar iaf till imon.. då blir de IDOL FINAL och bara lugn myskväll :) Härigt :P hahahahahahaahahaha

 


Aha vad har jag gjort sen sist tro... snabb uppdatering om det... är ju nästan en hel vecka sen jag skrev :P Så...

Lördag.. Då var jag och jobbade sen var de direkt ut till föräldrarna och träffa Emil o David igen.. käkade middag, spelade kort och lite så.. sen på kvällen skulle dom se Robinsson så då åkte jag till Suwe och en polare till honom typ..

Söndag.. Jobbade kvällen och sen begav jag mig till Öland.. till Jenny.. Vi la oss typ nästan direkt för att på måndagen åka till Ullared..

Måndag.. Ullared, gud vad kul.. hittade en hel del.. så det blev en hel dag.. gick upp fyra, körde ca fem.. kom hem ett på natten så då var vi så trötta så vi la oss..

Tisdag.. Åkte hem igen på förmiddagen, för att åka till tandläkaren och Rotfylla.. usch...

Onsdag.. Var hos mamma en runda och tvättade en maskin tvätt.. sen var jag med Suwe..

Torsdag.. idag alltså.. så har jag jobbat.. och nu fixar jag här hemma.. men e svin trött så funderar på att lägga mig och vila en stund och se andra avenyn.. kanske somnar man en stund.. är sjukt trött.. usch..

De var allt för nu.. för nu orkar jag inte skriva mer :P

Puss o Kram

 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela