Välkommen!

Stress..

Publicerad 2009-12-18 10:22:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Känner en så otrolig stress och tvång över att jag måste plocka iordning sen igår, att jag måste diska och greja, men jag orkar faktiskt inte.. jag har så sjukt ont idag.. så ska försöka tänka bort min stress och tvång och sitta lugnt och still och se våra bästa år nu utan att grejja en massa samtidigt.. jag har faktiskt hela helgen på mig att fixa här hemma.. iaf imon eftermiddag när jag jobbat..

 


Hade iaf det jätte trevlgit igår.. tack mina vänner för att ni ville komma och fira mig sådär tre månader för sent ... bättre sent än aldrig ;) lite bilder kommer senare. blev inte så många tagna men en del iaf :)

Nee nu börjar de snart och jag ska lägga mig ner i soffan.. se om tabletterna kan hjälpa nåt.. de e katastrof idag :(

Senare blir det ut till mamma för att bada Tessie.. det är verkligen behövligt nu, ser ut som f*n..

Kram Kram

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela