Välkommen!

Alla hjärtans dag...

Publicerad 2009-02-05 10:48:51 i Allmänt

10.41

Hej på er :)

Usch nu kommer denna tiden då man blir depp, det börjar dra ihop sig till alla hjärtans dag..
Då man ska vara lycklig o kär.. men vi som inte är det då? Eller vi/dom som är kära men inte har nån o fira med?.. Man blir lite depprimerad.. i affärerna börjar alla söta nallar o hjärtan o allt komma fram.. sånt man ska få av nån som tycker om en.. för den man är liksom..  bara att få en ros lr vad som hade ju betytt allt en sån här dag..

Visst förra året fick jag ju firat alla hjärtans dag o fick finaste nallen o mys.. men vad hjälper det mig nu? I år kommer jag vara ensam.. sitta på jobbet på förmiddagen.. sen blir de säkerligen ensam resten av dagen.. jag vill ha nån o dela sånna här dagar med.. för de e verkligen vid denna tiden man blir pånmind om att man e misslyckad o inte ens kan ha någon kärlek..

Nee nu ska ni slippa höra mitt depp.. ville bara skriva lite då jag blev så depp när jag gick i affärer o typ alla affärer hade nåt med alla hjärtans dag o göra..

Är de nån som känner igen sig i dessa tankar o känslor?

Kram kram



På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: vicke

Publicerad 2009-02-06 12:49:20

Jag förstår vad du menar. Denna dagen är så jävla kommersiell, och egentligen bryr jag mig inte ett skit. Men ändå gör man de...Kenneth är i Usa när den dagen kommer, vilket innebär att jag kommer att få spendera dagen själv på jobb, och sen hem till soffan själv. Hur kul är de? Jag kommer inte ens få nån ros, eller nått... O jag har pojkvän! De suger nog nästan mer, än att vara singel på denna dagen.. Men, hang in there..kram

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2009-02-06 12:57:49

Heej... mjo de e sant.. usch ja de e inget kul på nåt sätt o vara ensam denna dagen.. men jag skulle nog hellre ha en pojkvän fast att vi inte kunde ses den dagen.. då kan man ju iaf fira de efteråt eller aa man vet iaf att man har nån som älskar en :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela