Välkommen!

Dagarna närmar sig.. fan så underbart ;)

Publicerad 2009-02-18 21:03:57 i Allmänt

20.52


( Bilden är valt för en viss person har en förmåga o säga att jag e så söt på bilden på msn ibland ;P O alltid när han säger det så är de denna ilden jag har.. tihi )

Hej hej..

Inte haft tid att uppdatera min blogg, vi har ju haft folk här.. eller aaa hos mamma o pappa så jag har ju varit där mest som ni vet :)

Igår kväll tog jag med mig min kusin Michaela på 10 år hit.. så hon skulle sova här.. jätte mysig kväll hade vi med massa god-saker o så.. mysigt.. spelade wii o såg på film :) Sen idag så kom moster o resten av familjen o mamma hit på middag.. sen ikväll har vi varit hos mamma o pappa o tagit lite "studio"- bilder och så :)
Ler.. dom korten lär väl läggas upp nån dag :) Men imon åker dom hem :( Önskar dom kunde stanna tills Fredag iaf.. för imon jobbar jag så nu träffar jag inte dom nåt mer.. snyft..

Men nu närmar sig dagarna tills jag får träffa den där söta pojken.. o jag längtar så mkt.. ska bli underbart :D
Precis pratat lite me honom o de gjorde bara att jag längtar ännu mer :D hihi.. men som sagt nu är det inte många dagar kvar.. ännu bättre känns det juh att det är just därför han kommer "hem" :P haha nu e jag elak o skriver sånt här :P mohaha...

Nee nu ska jag ta o  lägga mig o läsa lite.. så jag blir trött.. jobb imon.. men ska ta sovmorgon en kvart så klockan ringer inte förens kvart över fem.. haha.. vilket e alledes för tidigt ändå.. men vad gör man.. efter jobbet blir det även lönesamtal.. hoppas de ska gå fin fint :D Sen tror jag att jag ska hinna klippa mig imorgon också.. o förhoppningsvis hitta ett par snygga nya jeans :) tihih..

Ha en fotrsatt bra kväll alla..

Kram kram.. Natti

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-02-19 01:18:42

Du får lägga upp bild om du hittar några fina jeans :D

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-02-24 11:02:28

jo de hasr jag ju gjort :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela