Välkommen!

Dagen..

Publicerad 2009-02-20 21:57:12 i Allmänt

21.47

Hej hej.. inte haft riktigt tid o skriva idag.. så kommer en lite uppdatering nu :P Ler..

Började med att gå upp o tvätta idag på morronen, sen på morronen så kom Bengan o vi spelade massa :) Sen körde vi o handlade all mat tills imon kväll :D Ska bli så najs ;) Efter de åkte vi hem igen o spelade lite till o tog hand om tvätten.. som nu hänger i mitt vardagsrum.. så fint.. men va fan de e sånt man får ta :P Sen lämnade jag av Bengan o åkte ner till stan för att kolla om jeans o kjol o för att klippa mig.. frisören jag vill ska klippa mig hade semester så ska nog klippa mig på måndag istället.. men en kjol hittade jag :D Men känns konstigt o ha så kort kjol.. har jag ju aldrig haft. men den var fin :D så fiiin :P Storlek 34 weeiii vad glad jag blev haha.. O så hittade jag ett par jeans som jag bara älskar :D

Efter stan åkte jag hem o fortsate städa lite.. började me de på dagen.. glömde skriva det :P haha.. Sen åkte jag hem till mamma för att Ingela skulle komma dit.. hon är uppe från Malmö så kul o träffa henne lite.. då började vi sy upp mina jeans.. blev så himla bra.. Tack Ingela o pappa för hjälpen haha.. aa tro de eller ej.. jag satte Ingela i arbete på att nåla upp byxorna o pappa han sydde för glatta livet :) Ler.. tackar för det.. Sen käkade vi god middag o så.. sen var de dax för mig att köra hem igen..

Nu här hemma så har jag dammsugt o tänt massa ljus som jag gör varje kväll.. o duschat o gjort mig iordning.. självkalrt har jag på mig mina nya jeans :P ska snart lägga ut en dagens så ni får se lite iaf :) Snart eller om en stund kommer Erik också.. härligt..

Fast nu tar jag de bara lugnt.. funderar på o öva lite på wii så jag kan slå Bengan sen igen hahaha.. han e ju hos sina föräldrar o fuskövar nu.. Fuskt unge är vad du är Bengan.. men de gör inget.. du är go ändå hahaha.. Snackar me honom nu på msn me för den delen..

Nu e de bara massa strut prat här så... ska sluta skriva nu.. o lägga upp dagens snart istället

Ha en bra kväll alla.. de ska jag ha..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-02-21 00:15:39

Du måste visa kjolen du köpte, är nyfiken :D

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-02-22 18:05:39

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-02-22 18:07:09

hehe snällt att kalla mig för fuskunge ;) som du vet så ha jag spelat men det ha inte gått nåt bra...ses sen

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-02-24 11:12:03

joda kommer nog bild på min kjol på lördag.. ska på kalas då o tor jag ska ha den på mig :)

Kream

Postat av: Svar till Bengan

Publicerad 2009-02-24 11:15:06

Haha javisst.. jag e alltid snäll :P förrutom att du får ta hand om mig nu :P .. mjo vi ses nu med;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela