Välkommen!

Dagens outfit :)

Publicerad 2009-02-13 13:45:43 i Allmänt

13.41

  

Jag har fått önskemål om att lägga upp hel bilder på mig varje dag för i visa upp min outfit
(anledningen var att en lite Bella tycker jag har så snygga kläder så jag borde lägga upp bilder, TACK)
så jao..  kanske kan ni få de nån gång ibland, men lär inte bli varje dag.. men ska iaf försöka.. :)

Här har ni då dagens outfit :)
Snyggt med tvättkassar o så i bakrunden men va fan.. ska hem till mamma o tvätta upp lite eftersom hon har torktrummlare o det finns inte i dessa dåliga tvättstugor där jag bor... SUCK..

Vad tycks om mig då? :P

Fan vad bra, nu hittade jag ju så man kan lägga in lite mindre bilder så man får plats med tex två bredvid varandra :) Slippa ha dom jätte stor eller jätte små.. liksom ha så de mer passar in i bloggen :) Weeii... snyggt..

Puss Puss
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-02-13 19:28:33

hej snygging där :)



men hur gör man det??!??!?!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-02-14 08:37:58

Vilken snygg å slank tjej du är

Postat av: Svar til David

Publicerad 2009-02-15 10:49:08

Hej hej...



man kan välja 200, 300, 400 på bilden när man laddar upp den... precis övanför ladda upp knappen lr hur man ska förklara.. kan inte förklara idg.. e så jävla less.. orkar inte gå in o kolla men jag kan visa dig när vi ses nån gång.. kram kram hej

Postat av: Svar till Karin

Publicerad 2009-02-15 10:50:36

Tack så mkt :) Slank vetifan.. men tack ändå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela