Välkommen!

Fler bilder..

Publicerad 2009-02-04 09:35:20 i Allmänt

08.52

Morrn...

Är uppe rätt så tidigt idag.. snart vart vaken en timme iaf.. så tänkte passa på o lägga upp några till roliga bilder från vår wii-kväll :D hehe..

Idag blir de o åka in till stan o gå där o strösa runt lite i min ensamhet ;) hehe.. hoppas jag hittar också ler.. Sen händer de inte mkt idag inte.. inte vad jag vet nu iaf.. har rätt ont så hoppas de släpper lite snart..

Aja här ska ni få lite roliga bilder :D Titta o njut o kommentera ;)

Haha två bilder på mig först då när jag spelar..shit sikken stil man har.. o så koncentread jag ser ut ;) Ursäkte kläderna men jag frös.. detta var alltså ibörjan av kvällen innan jag fått upp värmen ;) tihi
 

Sen har vi då min lilla far, inte ofta ni ser honom på kort.. men här är han.. den där mystiska killen som bara tar massa kort o aldrig är med själv.. han bara älskar wii han också :D Men de är väl inte konstigt då pappa o jag är rätt lika :)
  

Sen har vi faster Kerstin också när hon spelar :) hehe.. vill ha tillbaka denna kvällen nu.. ler.. de måste vi göra om eller vad säger ni? ;)
   
  

O sen har vi Tommy när han spelar också :) hihi..
 

Haha NÅN har väldigt kul iaf :D Eller de hade vi alla men aaa.. :P haha
 

Linslusen nr 1 :)


O så min otroligt söta mamma :D Ler.. hon e den bästa.. även på henne syns de att hon älskar wii hihi.. o kolla på oss i soffan.. nog ser vi ut o ha trevligt :) Det är sånna här bilder man bli så glad av att se.. o att hela familjen liksom kan göra nåt sånt här o att verkligen ALLA har skoj :D
  

Sen har vi då den där tjejen som fastnar på flest kort :P haha.. Mee in action ;) tihi.. haha kolla in min stil på bla benen :P haha som man ser ut ;P Koncentrerad kan man ju säga att jag är också ;) o som ni ser jag står inte bara på samma ställe hela tiden iaf ;)
     
  
   


Det var alla bilder jag hade från den där roliga kvällen :D ler.. nu ska jag hoppa in i en dusch o sen göra mig iornding.

Ha en bra dag alla..

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela