Välkommen!

Fredagen den 13de

Publicerad 2009-02-13 10:09:42 i Allmänt

10.00



Hej hopp.. gud vad jag skriver idag.. tror de e för jag inte vill ta tag i o börja städa ;) men måste snart ta o göra det.. iaf lite av det.. sen ska jag hem till mamma o hjälpa henne att bada en katt o sen kommer moster o mina små kusiner :D weeii vad jag längtar :) ler.. Sen blir de jobb hela helgen..

Imon e de alla hjärtans dag då.. vilket gör mig lite depp.. kom hiiiit Eriik ;) ... Men nee han kommer inte.. men troligen snart.. o jag hoppas o längtar såå mkt :D

Saknar ditt skratt, ditt leende, dina kramar, din famn..
Jag hoppas att detta ror i land ;)


Idag e de Fredagen den 13de.. undra om man ska ha nån otur idag? hehe. tycker inte de brukar ge så mkt otur.. men vi får väl se :D  kanske ger de mer tur istället :D Weeii .. den som lever får se..

Känner mig väldigt glad idag o de pirrar i hela kroppen på mig, vad kan detta bero på tro? :O 

Nee nu ska jag gå o diska lite grann tror jag.. äta lite frukost också..

Puss.. särskild puss till en kille jag tycker väldigt bra om :D

På återseende soon!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela