Välkommen!

Inatt flyttade jag till Göteborg :P

Publicerad 2009-02-06 12:55:34 i Allmänt

12.45

Hej hej på er alla :)

Haha japp ni läste rätt, inatt har jag flyttat till Göteborg.. vet inte varför, men jag tog mitt pick o pack o packade in alla mina saker i en lastbil o stack.. ensam.. jag gjorde allt detta i smyg, mitt i natten :)
Ingen viste något.. inte nån.. när jag väl kom till Göteborg så viste jag inte vart jag skulle bo.. men jag hittade ett hus som var till salu så jag köpte det, vet inte vart pengarna kom ifrån men dom bara kom liksom :P
Jätte fint hus, vet till o med precis vart det låg.. för de låg i västra frölunda i en backe där.. haha iof e de backar överallt där tycker jag men ändå.. iaf där flyttade jag in.. de blev kanon snyggt..
Sen gick jag till Erik, Erik o Robert o plingade på haha.. lite förvånade miner blev de av Erik när jag stod där.. men han blev super glad :D haha..
Sen ringde jag alla  Nybro o sa att jag flyttat för jag inte orkade med den hålan längre.. alla blev förvånade o mamma o pappa grät som tusan.. jag ringde min nevrolog o han fixade en nevrolog i Göteborg till mig som jag fick tid hos direkt.. o han hade lösning på allt på fem minuter så jag blev frisk..
Jag sökte jobb o började jobba heltid på ett boende.. jag fick ett liv o allt som behövdes var att flytta..
Jag fann  min kärlek (gammal kärlek rostar aldrig) o han flyttade in hos mig.. allt var som i en dröm..
Detta var ju bara en dröm iof.. men tänk om de kunde vart såhär :D
Haha.. helt galet..
Men jag var glad när jag vaknade o ville bara somna om o drömma mig tillbaka ;)

Tänk så konstiga drömmar man kan ha ibland :P

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-06 13:03:37

Postat av: CAMILLA

Publicerad 2009-02-06 14:42:15

En liten blogg fråga :D



Vad tycker du om Rihannas stil? bättre nu eller förut?

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-02-06 23:26:41

Åh ibland är det så jobbigt att drömma, man vill ju bara att drömmarna inte ska vara några drömmar, att det verkligen hänt. Jag drömmer ofta konstiga saker, t.ex. häromdagen att jag blev tillsammans med världens mysigaste kille haha :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-02-09 09:32:00

hehe yes visst e d ejobbigt o drömma ibland.. ler.. hehe nee iband vill man bara att de ska vara verklighet liksom :).. haa jasså vem vet din dörm kanske slår in ;)

Postat av: Svar till CAMILLA

Publicerad 2009-02-09 09:33:28

jadu bbra fråga.. har inte så stor koll på hennes stil om jag ska vara ärlig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela