Välkommen!

Jobb, Sjukhus och Oliver :D

Publicerad 2009-02-13 09:31:11 i Allmänt

09.06



Hej hej.. nu e jag här o kladdar igen :D hehe.. tycker om o göra det så klaga inte ;)

Igår Började dagen med att jag gick upp vid fem.. massa snö ute.. trist.. snöade gjorde de också..
Gjorde mig iordning o gick ut för att vänta på pappa, skulle åka med honom till jobbet, han kom lite efter sex o vi körde in till jobb.. 

Väl inne på jobb blev de lite strul för en var sjuk o dom ville inte ta in vikarie, men de gick o fixa smärtfritt ändå.. lite mer stressigt bara..
o all snön.. inget var plogat, inga cykelvägar eller nånting..  så vi fick helt enkelt gå mellan alla pansionärer, inte de lättaste i snö o halt o man e stressad, men de gick det också.. de fick ta den tid de tog ju :D Slutade vid halv tolv gjorde jag.. skönt.. ända dagen då jag slutar innan lunch.. på sex veckor har jag en sån dag.. självklart lyckas läkaren parera in den dagen så jag fick sitta på jobbet till ett tiden iaf, för då kom mamma o hämtade mig för på sjukhuset hade jag tid vid kvart i två..

Om vad som händer på sjukhuset o så kan ni läsa senare i min sjukhusblogg, skriver ett inlägg här som vanligt när jag uppdaterat..

Efter sjukhuset begav vi oss till pappas jobb, för han hade min kamera och alla mina pressenter till lilla Oliver.. ni vet killen jag sa att föddes härromdagen :D

Efter en stund hos pappa åkte vi till McDonalds för jag var så sjukt hungrig, sen bar de av mot Netto o sen äntligen begav vi oss till linsdal.. till Angelica Gurra o Oliver.. 

Han var så sjukt söt lilla Oliver.. han pånminde om Madde o Erics Oliver lite grann.. ler.. så först fick dom alla paket jag köpt.. sen alla som mamma hade köpt, sen kom pappa när han hade slutat jobbet så då  fikade vi o bara snackade lite skit o så.. o Mös med Oliver såklart.. hehe.. han var nästan bara hos mig o mamma hela tiden :) Gullunge.. Så snäll var han :) Ni ska få se lite bilder ;)

Efter vi vart hos dom en stund begav vi oss hemmåt i snövädret, mamma lämnade mig hemma o jag donade lite här.. sen blev de såklart msn o sängen o läsa.. sen somnade jag så gott så :D

Nee nu blev detta längre än väntat.. men ni får ha en bra dag.. o titta nu o njuuut ;)

   
   


  
  
 

Puss o Kram

På återserende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela