Välkommen!

Kärlek.. ett fult ord som inte borde få finnas..

Publicerad 2009-02-19 15:59:14 i Allmänt

15.48

 

Hej nu e jag här o skriver igen medans tårarna rinner ner för mina kinder.. men snart ska jag hoppa in i duschen o sen kommer Bengan en runda..

Kärlek alltså.. de ordet borde inte få finnas.. kärlek finns inte.. visst man kan bli KÄR och om någon är kär så blir de bara en lek av allt.. e de därför de heter kärlek? Näe precis.. men de är vad ordet borde betyda!
Det är ingen kär lek.. det är bara en lek..
O alla säger: de finns en för alla.. så fan heller att det gör.. varför går då vissa äldre omkring själva o så många går runt o är singlar mot sin vilja.. jo just för att allt är en LEK.. ni som fått testa på äkta kärlek.. var glada för det.. Jag tror inte jag vet vad kärlek är.. bara vad olycklig kärlek är.. det är jag nog nån typ av mästare på.. så vill ni veta nåt om olycklig kärlek.. kontakta mig :P

Detta är bara lite funderingar som jag har.. jag vet jag är kär.. men är man kär så blir det en lek.. det blir aldrig kärlek av det.. inte på de sättet som alla säger att kärlek betyder.. två personer som är just kära i varandra.. nepp inte i mina ögon.. i mina ögon just nu är kärlek när nån är kär o det hela bara är en lek!

Tankar o funderingar, vissa måste man bara skriva ner liksom.. Hoppet är det sista som lämna människan, ska människan läma mig snart då? :O Hmm man kan vända o vrida på så mkt här i livet o ändå blir allt i slutänden fel..
fel fel fel..
så enkelt är det..

Ännu hoppas jag och tror, men vem vet.. hoppet kanske lämnar snabbare än snabbast när man minst anar!

Jag tycker om en människa, vet att han gillar mig.. jag vet det.. men som sagt.. kärlek finns inte.. två kan inte vara kära i varandra.. det finns alltid nån hållhake på nån av sidorna, vem vet imon kanske jag har vänt helt o hållet o tror på att kärlek finns.. men som jag skrivit flera gånger nu.. detta är mest funderingar! Och jag menar inte att nån just NU leker med mig.. inte så som de låter.. för så är det inte.. men kärlek finns inte.. det finns bara LEK!

Kärlek för mig är alltså när En person är Kär o den andra är alltdi abra sådär halvt intresserad o då blir det en lek.. KÄRLEK

Näe nu ska jag in i duschen.. Ha en fortsatt bra dag alla.. jag ska försöka med det iaf.. med min hesa röst o mina tårar i ögonen så ska jag nu lämna datorn för o överlämna mig till en härlig dusch!

Ha de!
På återseende!
//TucciT - som hoppas på att få uppelva det alla kallar KÄRLEk nån gång..

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-02-24 21:39:11

Ja kan ju säga att du är absolut INTE ensam om att uppleva olycklig kärlek. Jag har gjort det ska vi se typ 5 ggr.. å varje gång har jag blitt dumpad.. så många tårar har man fällt i sina dagar. Nu är ja så less på allt vad killar är så ja skiter i dom..

Så du är inte ensam!

Kram kram

Postat av: Svar till Alexandra

Publicerad 2009-02-24 22:02:30

Hejsan... tack för du kommneterar i min blogg :) nee vet absolut att jag inte är ensam, ändå gör det lika ont för det..



Mjo jag skulle också ara vilja skita i allt.. men inte så lätt...

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela