Välkommen!

Museeum

Publicerad 2009-02-09 09:26:13 i Allmänt

09.22

Hej hej ... ett tag sen man uppdaterade nu, har inte ritkigt haft tid med de.. igår bestod nästan hela dagen av museeum.. jag HATAR museeum, de gör även David.. men med barn med sig så gick de an :) ler.. Särskilt när den lilla killen på tre, fyra? år är helt storm förtjust i mig.. ville inte släppa mig alls.. så fort han kom bort en bit från mig så kom han springandes o skulle ha min hand.. så söt så :) ler.. men i förgår så var han så rädd för mig att han knappt vågade gå förbi när jag satt i soffan.. hehe dom e roliga dom små liven...

Nu bär de snart av till stan o chokladfabriken tror jag..

Har egentligen inte så mkt o skriva mer än att jag e rätt glad :) igår sa jag att jag skulle ge upp allt, de tyckte inte han.. och nej Erik jag ska inte göra det.. inte nu.. men ibland har jag god lust.. men tycker om för mkt för det.. blä.. hehe fast har börjat tänka lite mer possetivt hehe.. känns som de e en lite possetiv dag iag iaf :)

Nu får ni kommentera lite.. så hörs vi :)

Kramkram o puss på dej ;)

På återseende!
//TucciT som känner sig possetiv till kärleken idag ;)

Kommentarer

Postat av: Vicke

Publicerad 2009-02-09 16:37:27

Ja, de e sant.. Men ändå..Tråkigt..kram

Postat av: Svar till Vicke

Publicerad 2009-02-10 12:50:10

jovisst är det så.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela