Välkommen!

På väg..

Publicerad 2009-02-10 11:30:12 i Allmänt

11.26



Byter nu stil på mig blogg igen :)

Nu kommer all text vara centrerat i mitten o så ska jag försöka att inleda alla inlägg med en bild som passar til det som jag kommer att skriva om :D Vad tycker ni om de? ;)


Nu e man på tåget på väg hemmåt..

Är på rätt bra humör idag också, mest om kvällarna jag blir depp o less hehe.. vet inte varför? nån som vet varför man blir de just om kvällarna? :o

Tror jag ska sätta mig o se lite på film.. sen köpte jag en pocketbok som jag kanske börjar läsa lite i.. får la se ,) hihi..  Jag är ju inte den som läser, men man kanske ska börja med det. är nog viss avkoppling med det?!

Saknar nån.. de känns hemskt haha.. fast samtidigt så jävla underbart..

Fråga..
Vad anser DU att kärlek är? När är man kär? När kan man säga att man älskar nån? Är man KÄR innan man älskar eller tvärtom? Vad anser just DU :D Svara nu ärligt o komnetera.. ku o höra folks olika åsikter :D

Nee nu ska jag göra nåt.. Kram på er..

På återseende!
//TucciT


Kommentarer

Postat av: Erik

Publicerad 2009-02-10 12:30:00

För mig är det helt tvärtom är på kvällen/natten jag får saker gjorda och mår bäst.

Postat av: Svar till Erik

Publicerad 2009-02-10 12:47:51

okey hehe.. jo vi e ju som sagt inte lika :P skratt.. jag ligger o tänker på kvällen jag :P

Postat av: Fia

Publicerad 2009-02-10 20:42:21

För mig är orden "Jag älskar dig" så väldigt starka, det är inget man säger bara för att man tycker väldigt mycket om någon, det är så himla mycket mera... så därför anser ja att kär o att man älskar någon är två skilda saker, som efterhand kanske kommer att gå varann i hand....

Postat av: Svar till Fia

Publicerad 2009-02-10 20:54:04

Jao hller med "jag älskar dig" är väldigt väldigt starka ord.. aa klart att de är mer än så.. de säger man verkligen inte till vem som helst.. klart de e två skilda saker.. men jagh anser ändå att har man pojk/flickvän som man älskar så måste man väl vara kär? eller?

Postat av: Fia

Publicerad 2009-02-10 21:51:50

Jag anser att man är kär först för att sedan utveckla det till att man älskar någon :) men det är säkert olika från person till person hur man ser på saken =))

Postat av: Svar till Fia

Publicerad 2009-02-10 21:53:36

Jao så anser jag också att det är.. men aa de e olika från person till person därför undrade jag lite vad folk tycker o hur dom resonerar :) dock bara du som svarat på de :P

Postat av: Fia

Publicerad 2009-02-10 22:02:33

Ja och tur är väl det att vi tycker olika... för usch vad tråkigt allt skulle vara annars :) sen är det kul med olika insyn i saker o ting :D

Postat av: Svar till Fia

Publicerad 2009-02-10 22:08:34

haha jo precis.. klart det.. hur kul vore de om alla tyckte lika dant hela tiden o resonerade lika dant.. usch vad tråkigt de skulle blivit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela