Välkommen!

Papper...

Publicerad 2009-02-17 12:53:36 i Allmänt

12.47



Hej hej...

Allt bra med alla mina läsare idag? :) Här är der sådär.. haft sån satans huvudverk inatt så har inte sovit mer än två timmar.. o så skulle jag städat hela förmiddagen men har inte blivit nåt av det.. så har suttit o soterat alla lösa papper jag har i min lägehnet.. typ räkningar, sjukintyg o allt sånt.. hehe.. slängt en jävla massa skit papper också som man inte behöver ha... satt in papper i prämar o massa sånt :) Så lite nytta har jag ju trotts allt gjort.. tagit fram alla papper som AFA ska ha av mig också.. så jag kan skicka in det idag!

Annars händer inte mkt.. eller händer väl saker hela tiden.. igår var jag hos mamma o dom i stort sätt hela dagen  Eller ja efter tre tills kvällen :P Så hela eftermiddagen iaf.. haha ... Trevligt..
Caroline o barnen var där också o lekta.. mys.. sen på kvällen så kom Caroline själv o bara snackade skit o så :)

Idag blir det ut till föräldrarna igen :P haha.. blir o vara mkt där nu när moster o hennes familj är här ju :D

Nehe nu ska jag ta och kolla på våra bästa år.. sen se om jag kan orka städa lite iaf :)

Kram kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela