Välkommen!

Sovrummet färdigt :)

Publicerad 2009-02-13 11:56:25 i Allmänt

11.51



Hej hej..

nu har jag städat klart sovrummet iaf, en bit på vägen hehe.. bara alla andra rum kvar.. men men.. får ta ett i taget för nu e jag helt slut.. dammat av varenda liten pryl o tagit med klädborsten på varända kudde o matta o allt sånt.. de tar sin lilla tid..

Tessie har ju en fäll period så hon fäller som fan.. ligger hår tussar överallt i hela lägehneten..
Så nu får det bli att stänga in till svorummet så hon inte drar omkring på allt :)
Mitt sovrum ska det ju egentligen inte vara så mkt katthår i.. men tycker inte att jag kan stänga ute henne från sovrummet hela dagarna utan de får räcka med att hon inte får vara där på nätterna :) Min lilla gos.. hon älskar ju min säng.. de gör jag me ;P haha.. särskilt om man delar den me nån ;) haha nee nu ska jag inte vara sån..

haha nu är jag tog kort så la jag märke till min tavla som jag inte satt in kort i ännu :O Shit haha de måste göras nån dag.. ler.. ska bara få ork till det o hitta passande foto :) hehe..

Nu ska jag hoppa in i en härlig dusch.. hoppas jag :P

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela