Välkommen!

"studio-foto"

Publicerad 2009-02-19 15:07:25 i Allmänt

15.05

 

haha kolla.. äckta skolfoto :P  O jag ser ut som typ en 15-åring.. men men.. that´s me liksom :P

Dax för att lägga upp lite nya fina kort :) Titta o njut... (o kommentera för faaaasen.. tihi)

Börjar me lite foto på min så otroligt söta lilla Kusin Bella Bus :D
Är hon inte otroligt söt/vacker? :)
  
  

O sen min andra söta kusin.. den stora :)
Michaela :)
Så fiiin :D
Bara älskar dessa korten på henne :D
  

O sen har vi min UNDERBARA moster o hennes man :)
Så söta så.. tihi
  

Jag o Busan.. är vi inte söta? ;)


Dom tre kusinerna :) O moster e me på nåt me :)
    


only me ;)


Jag o mina "extra-föräldrar" tihi..
moster o hennes man som ni ser..
visst e vi lika? :P
   

Jag o moster.. o Bella som är som mig o vill vara med på alla kort ;)


Moster o jag.. modellerna nr 1 :D
Älskar min moster, hon är den bästa :)
   


Och till sist kort på bara min vackra moster ;)
 

O sen jag måste ju bara vara med lite också ;) Ni vet väl hur jag är :P


Det var alla bilder, så nu är de bara att titta o njuta :)

Puss o Kram
På återseende!
//TucciT


Fotograf på alla foto: Anders Adén

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-19 23:20:42

En himla rolig kväll..måste göras om snart..

Typ när moster har gått ner ett par hundra kilo...Tack för lunchen..Love ya

Postat av: Anna Mårtensson

Publicerad 2009-02-19 23:21:55

En himla rolig kväll..måste göras om snart..

Typ när moster har gått ner ett par hundra kilo...Tack för lunchen..Love ya

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-02-20 00:17:48

Jättefina bilder :)

Postat av: Svar till Anna Mårtensson

Publicerad 2009-02-24 11:05:56

Jaa de var jätte skoj ler.. klart de måste göras om när nikomme nästa gång...

needa du kan ju inte gå ner någr ahundra kilo haha

Love ya to.. varsegod för lunchen de var kul att de smakade..

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-02-24 11:07:15

Tack så jätte mkt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela