Välkommen!

Tvätt o städ..

Publicerad 2009-02-16 11:39:45 i Allmänt

11.30

 

Hej hej på er :)

Hoppas allt är bra med alla idag?
Här e de som vanligt när man jobbat.. ont som fan o helt slut.. men de e bara att stå ut :) ler..

Håller på o tvätta.. ska snart ner o hänga upp sista maskinen.. härligt.. sen ska allt bara hänga på tork :) Håller även på o gå här o plocka o dona.. måste ju få städat idag tycker jag.. iaf lite :) hihi.. egentligen har jag ingen ork till det men är väl lika bra att göra det ändå.. så jag slipper må så jätte dåligt senare i veckan med.. iof jag måste ändå stada innan helgen igen :) men men..

Mmm luktar så gott här hemma nu, har potatisgratäng i ugnen.. smaskens.. så ska äta om en stud.. hehe fullt upp idag.. sen efter tre så ska jag ut till mamma o dom.. Caroline o barnen kommer dit, hon vill ju träffa min moster o kusinerna :) Hihi.. ska blir trevligt :D

Längtar till helgen.. nån som vet om de händer nåt skoj? :P haha. nje jag bryr mig inte så mkt..
jag ska iaf (hoppas jag) ha de trevligt ;)


Nee är väl bäst att gå ner o hämta tvätten kanske.. Men ni får ha en bra dag, jag lär juh uppdatera mer sen :)
Kram Kram på er

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2009-02-16 20:24:04

heeeej

vad händer till helgen???? nyfiken....kommer det en mysig killer????



kram

Postat av: Svar till David

Publicerad 2009-02-16 22:42:09

hehe japp en mysig kille kommer.. men vet inte om vi kommer ses så mkt.. men jag hoppas de men vi får se :D weeii.. på lördag ska vi iaf till caroline o thomas.. ska bli ritkgit najs :D Kraaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela