Välkommen!

Uppdaterat...

Publicerad 2009-02-15 10:42:58 i Allmänt

10.26



Morrn...

Har nu äntligen uppdaterat min sjukhusblogg från när jag var på sjukhuset i Torsdags.. så läs o kommentera gärna där :)

Ska snart gå o käka lite frukost tänkte jag och sen börja göra mig iordning.. jobb idag igen.. halv fyra till tio.. skönt.. men har sån jävla huvudvärk idag så det är inte sant, trött som ett svin är jag också.. har ju en katt som skriker hela nätterna.. måste kastrera henne eller iaf ge henne p-piller så länge för detta funkar inte..

Längtar så tills nästa helg, nu är de väl mer lr mindre bestämt.. tror jag? haha.. Eller? :O
Vi får se men jag längtar iaf.. blev lite tjabb igår kväll eller aa jag blev sur o så blev de fel o ja.. men de e nog löst nu..
 
Märkt att jag e väldigt känslig, gråter för allt nu.. skulle kunna börja gråta om jag tappade en gaffel i golvet typ.. "neej vad gjorde jag.. blä.. *liiiipa*", så känslig är jag nu.. vet inte varför..
Men nu e jag iaf glad.. lite :)

Nee tror jag ska gå o försöka få i mig lite frukost så jag kan fixa mig sen, så jag hinner träffa moste o kusinerna innan jobbet..

Hoppas ni alla får en bra dag!

Krams

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela