Välkommen!

Uppdatering

Publicerad 2009-02-02 18:18:50 i Allmänt

18.16

Hej på er :)

Idag har min dag bestått av sjukhus o sjukhussamtal.. så de finns o läsa i min sjukhus blogg: http://tuccitsjukhus.blogg.se/

Har inte hunnit med o göra så mkt mer idag faktiskt.. håller på o packa de sista nu o fixa lite här hemma så de e klart för o bara åka...

Får se om jag tar en runda ut till mamma o odm ikväll o pratar lite.. o pappa har köpt en ny wii kontroll till mig ;) tihi..

Ne nu ska jag fortsätta men läs gärna min andra blogg:)

Puss puss o kram :)

På återseende!
//Tuccit

Kommentarer

Postat av: tekirch

Publicerad 2009-02-03 09:05:11

Hej hej! Allt bra med dig denna tisdag? :)

Postat av: Svar till tekirch

Publicerad 2009-02-04 08:43:15

hej hej! nje sådär här.. sj da?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela