Välkommen!

Usch o fy...

Publicerad 2009-02-19 07:12:09 i Allmänt

07.04



Morrn..

Nu borde jag vara på jobbet.. men vaknade när klockan ringde kvart över fem o fick inte fram ett ljud.. Sen har jag suttit här i en o halv timme o ansträngt mig för o kunna prata så jag kunde ringa jobbet eller framförallt så jag kunde köra iväg o jobba så jag gjorde mig iordning o allt, men rösten ville inte bli bra.. .. o till slut gick det iaf så jag kunde prata lite... men var precis att dom hörde vad jag sa på jobbet.. usch.. e svin hes nu o ibland får jag inte fram ett ord.. så nu sitter jag här i min soffa med vaaaarmt teé med honung.. se om det kan hjälpa lite.. hehe.. låter lite skoj när jag pratar :P  Jag som har så ljus o pipig röst i vanliga fall haha..

Så ska överaska mamma o moster o hennes familj o köra ut till med frukostbullar sen vid nio tiden.. för sen åker ju moster o dom hem :(  o då ska jag hem o vila o vila o vila min röst framförllt...  så jag kan prata normalt i helgen :P

Ha en fortsatt bra dag.. nu ska jag dricka mitt teé o bara ta de lugnt..

Puss o Kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela