Välkommen!

Utmaning..

Publicerad 2009-02-20 00:10:58 i Allmänt

00.03

Aha då har dom börjat med utmaningar i bloggarna också :P haha.. o eftersm jag inte har nåt bättre för mig så tänkte jag lägga in den här :P haha TRÅKIGT men sant! :P

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!


DIG:
1. Hur lång är du ? 156 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Är redan stor :P
3. Vad pluggar du ? Inget
4. Har du långt hår ? Kan jag la inte påstå :) 
5. Vilken hårfärg har du ? Brunt o lite blont typ :O
6. Sminkar du dig ? För det mesta...
7. Har du haft sex senaste månaden? Hmm mjo..
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Hmm svarta o vita
9. Har du kysst någon idag ? Nope..

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? JAA :D
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? Shit de kan man ju inte svara på...
3. Hur många syskon har du ? 1 bror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Hej då
5. Hur många ställen har du bott på ? Hmm några ställen i skåne o några i Nybro.. 
6. Vem i din familj stör du dig mest på? hmm..
7. Vilken familjemedlem är snällast ? Sikka frågor..
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? När jag var i Sthlm sist :D

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? Idag..
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Erik :P
3. Har du kysst nån kompis ? jao killkompis.. 
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Jajemen
5. Vem har du varit kompis med längst ? Av dom jag umgås med är de Malin...
6. Vem känner dig bäst? Svårt o säga..
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Beror nog på till vem, men kanske inte just att jag hatar den..
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? NEEJ

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Mjo
2. Klä dig annorlunda? Vågar o vågar, tror jag klär mig rätt normalt..
3. Vara dig själv ? Inte alltid nej
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? Nj om man är tvungen så..
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? haha nje :P
6. Pierca dig ? tål ikke..
7. Ha sex på offentlig plats ? beror på vart, när o hur :P
8. Vara omogen ? Haha klart :P
9. Äta småkryp ? Nej tack

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast ? hm minns inte :O
2. När var du på semester senast ? Sthlm för nån vecka sen:P
3. Vilken färg är det på din tandborste ? Grön just nu tror jag...
4. Är ditt hår tråkigt ? Nee
5. Vem såg dig naken senast ? haha de ska inte ni veta ;)
6. Hur ofta duschar du? Varje dag...
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ? Nu.. är i sängen.. ska bara läsa lite sen sova..

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-02-20 00:19:54

Sv; Tack så mycket Tess! Har ingen aning när det börjar på TV, men sista auditionen är den 7e Mars, det är då jag ska till Jönköping på audition :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-02-24 11:09:19

Varsegod de var så lite så.. ah okeye :) Du får berätta sne hur de gick.. är det typ uttagningitll vilka som kommer me på tv lr hur funkar det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela