Välkommen!

Varför?

Publicerad 2009-02-07 10:06:33 i Allmänt

09.32

Morrn på er.. vaknade typ nyss.. eller för en kvart sen kanske.. med världens huvudvärk.. inte skoj.. men vad gör man liksom.. inte sovit bra inatt, bara drömt massa igen, men inget kul denna gången.. o så känner jag mig depp..

men Varför? :(

Jag e förvirrad.. mina känslor är bara för mycket, jag är för fan typ kär.. fast jag ljuger om det.. jag vill inte vara det.. jag är livrädd.. livrädd att bli sårad o depprimerad.. för just nu känns det som det är de jag kommer att bli..

Jag borde tänka mer possetivt sa han igår.. men varför? Så säger man väl inte om man tror att jag kommer bli sårad.. alltså tror inte han det?.. eller?.. blö..

Härromdagen sa jag att jag skulle släppa taget o gå vidare..  men då sa ha: "njäe, är väl synd att släppa taget nu.. vi ska nog lösa detta.. " varför säger han så då?
 
Varför tycker han de e trevligt när jag ringer? Varför hörs vi hela tiden?

Allt tyder egentligen på att de ska gå bra... så jag borde vara glad.. o det är jag ju till en viss del, till en viss del är jag hur lycklig som helst :D

Men jag vågar ju inte hoppas.. vågar inte tro.. för de känns inte som de kommer gå vägen denna gången heller.. o om jag ska försöka tänka possetivt nu då.. okey då ska jag tänka att de kommer bli bra o att vi snart kommer ses o ha de sådär mys igen o vara sådär lycklig...

... men varför kan han inte komma ner så fort som möjligt då? Varför undviker han o prata om det? eller iaf varför kan han inte bestämma nåt?.. Visst alla är inte för o planera o de accepterar jag fullt ut för sån är han o de e ju en del av hans charm faktiskt.. hihi..
 
Men om man kommer nu denna månaden eller nästa eller om fem borde man ju veta tycker man.. iaf när man säger att man saknar nån.. men de verkar också som bortblåst.. äsch jag får bara ryck o e depp så var tvungen o skriva av mig.. lite.. :P hehe..

Men han chockerar med saker han säger ibland o gör.. men hur vet jag varför han säger dom o varför han gör dom? :O Förmodligen är det för att han menar det..  men jag måste börja tro på det, tro på allt han säger och gör.. annars kommer jag ju deppa ner mig totalt... Aja jag kan fortsätta o undra.. o alla saker kan jag ju inte skriva här för de e mina o Eriks saker.. saker vi pratat om som inte hela världen behöver få veta..

Vet att du går in här så fort du vaknar söto.. men sorry, var bara tvungen o skriva av mig lite.. kanske får du dig liten tankeställare, vad vet jag.. aja.. ;)

Vi hade iaf ett väldigt trevligt samtal igår med mkt skratt o flumm hehe.. nästan en timme snackade vi.. mkt härligt måste jag säga :) Man blir så glad, blir så glad i hela kroppen o får sånt jävla glädjerus i kroppen, särskilt igår.. underbart..  ändå blev jag depp när vi la på för jag kände ännu mer hur jag saknar honom.. blä.. jag hatar detta! Ge mig svar på mina frågor :/

Det pirrar i hela min kropp.. hur får jag bort pirret? Hur bygger jag upp muren o slutar vara kär? Ska jag verkligen sluta vara kär då? Kanske går de vägen denna gången? Kanske får Caroline o Mamma rätt? Svaret på dom frågorna verkar inte nån människa ha.. iof är de bara en som kan ha dom o jag vill inte veta svaren.. är rädd för allt just nu känns det som.. suck.. och jag vill inte ha nåt utpressat svar utan detta är nåt jag verkligen VILL SATSA på fullt ut och därför tänker jag låta det ta den tid de tar o inte stressa fram nåt.. för då kommer det bli fel o det vill jag verkligen inte denna gången..

Vi måste börja nån stans, o det är med o ses en gång till.. jag vill att de blir typ nästa vecka eller aa nu nart iaf.. han vill väl om ett år lr nåt.. haha näe da de vill han inte.. han vill också ses snart.. säger han.. varför blir de inte de då? Eller drygar han sig bara för att jag ska få nåt o fundera över? Han e ju trotts allt en liten käftunge o jag älskar det :)

Hans personlighet e så jävla speciell.. i love it.. ni som känner honom vet ju hur han är.. hehe.. mkt speciell men ändå så förbannat go.. rätt söt är du också Erik ;) o vet ni.. de tycker han att jag också är :P *asg*

Idag blir de städ o sen ikea.. hehe.. trevligt trevligt.. ska vara lite social nu.. detta lev ett långt inlägg men ha en bra dag alla mina läsare :)

Nee nu ska man kanska äta lite frulle eller nåt..

Kram kram
På återseende!
//En förvirrad Tuccit

Kommentarer

Postat av: bbellahh

Publicerad 2009-02-07 22:44:52

Kärlek är inte lätt, du är inte ensam om att vara ensam, du är inte ensam om att ha det svårt.



Jag hoppas det går bra, lycka till :)

Postat av: Svar till bbellahh

Publicerad 2009-02-09 09:29:16

Näe kärleken e aldrig lätt hehe.. de ska den inte vara, fast ibland år de så mkt emot en så de e inte sant.. hehe.. nee vet at tjag intee ensam om de o inte meningen att de skulle tolkas så heller.. behövde bara skriva av mig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela