Välkommen!

Vilken kväll...

Publicerad 2009-02-01 10:50:12 i Allmänt

10.15

Morrn på er :D

Hann ej uppdatera härigår.. var fullt upp hihi..

Först var jag ju iväg o jobbade, gick helt okey fast mådde inte bra efteråt.. körde till föräldrarna direkt efter jobb o bestämde att dom o faster Kerstin o Tommy skulle komma på middag hos mig, så jag åkte o handlade o sen hem o börja me maten.

Det blev super god Kycklinggryta med massa curry o grejjer (tack Erik för du visade mig hur man gör så god mat) hihi.. Dom älskade det... ler... så de var skoj, till maten fick tjejerna mousserrat vin o killarna cola :D

Till efterätt fick dom de vi hade på nyår.. Mangosupris med jordgubbssalsa.. egetnligen ska de vara hallon men de hade vi på nyår o de tycker inte jag om.. så de blev med jordgubbar o de var super gott :)

Här får ni bilder från när vi fått efterätten :D

Blev så fint så :)


Glada verkar dom var :)


Min snälla faster Kerstin :D O hennes man Tommy ville också vara med på ett hör :P
   

Jag o min efterätt ;)
 

Efter vi hade ätit all god mat som jag bjöd på o efterätt så började vi spela Wii.. haha.. fan så kul vi hade.. de e verkligen den bästa kvällen jag haft på länge.. förutom när man liggero myser med en viss person då ;) hihi..
Näe da men absolut roligaste på länge.. vi skrattade så att tårarna sprutade.. Tack alla ni för en underbar kväll.. :D 

Efter ca en timmes spel så tog vi pause och såg på körerna.. final igår juh.. jag har inte följt de varje vecka men sett några gånger o tycker verkligen av de jag sett att fel kör vann.. Eriks kör borde vunnit.. Var även till körerna som vi satt o åt efterätten :) Blev lite fel ordning mene aa.. nu vet ni de ;)

Efter körerna så ville alla börja spela igen så det gjorde vi såklart :D Sen höll vi på till typ halv ett i natt :D Hehe super härligt.. ni ska få massa bilder, men börjar med o lägga ut några klockrena bilder ;)

Som ni ser har vi väldigt kul när vi spelar ;)


Tessie ville leka lite me pappas hörlurar medans han spelade haha


Hahaha, så jävla klockren.. ingen ska säga att jag inte lever mig in i spelet.. fast jag inte själv spelar :D


Det bjöds på chips o dip o godis med ;) Nån var sugen under spelets gång ;P


Kul var de :D


Jag rör mig verkligen fram o tilbaka o upp o ner.. hehe, blir verkligen träning för mig ;)


Snygg stil när man spelar ;) hahaha


Måste säga att min faster var en riktigt duktig bowlare :D hihi


Dom bilderna får ni nöja er med så länge, kommer mer nån annan dag.. hih.. väldigt roliga kort blev de iaf :D
O vi hade jävligt skoj.. haha..

Nu har jag fått mamma, pappa, Kerstin o Tommy att vilja köpa wii dom också :) hehe..

Tack snälla släktingar för en underbar kväll! Var hur trevligt som helst..

Nu måste jag gå o fixa lite o göra iordning mat till jobbet o så.. jobbar ju ikväll mellan halv fyra o tio.. hihi

Puss o Kram
På återseende med bilder snart ;)

//TucciT

ps. ska ta o uppdatera sjukhusbloggen lite grann nu med så håll utkik där med ;) 
http://tuccitsjukhus.blogg.se/




 

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-02-02 11:15:08

haha:D roligt ser man verkligen att ni har iaf:) kram

Postat av: Svar till Amanda

Publicerad 2009-02-04 08:47:47

Heej :D

Haha javisst ser man ler... de var verkligen en hel lyckad kväll :D hehe.. hur e de? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela