Välkommen!

Bengan...

Publicerad 2009-01-28 17:11:30 i Allmänt

17.08

Vill bara skänka en tanke till Bengan så du vet jag bryr mig.. du vet att jag finns här för dig när som helst du vill prata.. även om de blev som de blev o jag gjorde som jag gjorde mot dig, så bryr jag mig om dig! Vill absolut inte du ska må såhär dåligt, blir ledsen o höra dej ledsen varje dag! Tänker på dig vännen, ses kanske när du kommer hem i helgen äntligen! Stoor KRAm..

nu har man dammsugt o fixat iaf :) hihi.. precis duschat.. så ska snart ta o köra till föräldrarna tror jag så jag fr lite pause o komma hemifrån :) hihi

Ha en fortsatt bra kväll!

Puss o kram

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: Bengan

Publicerad 2009-01-28 17:19:09

Du är inte lite go du....Tack för att du är så snäll mot mig & bry dig om mig.....kram på dig

Postat av: Svar till Bengan

Publicerad 2009-01-28 17:21:02

hehe visst e jag go ler.. :) Jaa klart varför ska jag inte vara snäll mot dig liksom :) har ingen anledning till nåt annat.. hihi.. kram på dig me :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela