Välkommen!

Dax för bilder..

Publicerad 2009-01-27 23:38:19 i Allmänt

23.32

Go kväll på er :)

Har nyss kommit hem från mamma o pappa.. vart där o snackat lite skit o så.. o så kom Caroline förbi med så vi har spelat skip.bo, hon jag o mamma :) Mkt trevligt hehe..

Har hämtat Tessie nu också hiih.. härligt o ha henne hemma igen :D

Innan jag stack till mamma fick jag ryck o tog lite ego bilder ;) Vet ju att vissa vill se mina små förändringar hehe med vilkten o så.. så jaa.. jag tog lite fula bilder :P haha man måste fula sig ibland.. så titta o njut ;) Ha en fortsatt bra kväll alla..



    

På återseende!
//TucciT

Kommentarer

Postat av: lena kalmar

Publicerad 2009-01-29 23:02:22

Gud va söt du är på bilderna o vilken makeup wow.Lena

Postat av: Svar till lena kalmar

Publicerad 2009-01-29 23:21:36

Tack så jätte mkt :D Skoj o höra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela